lördag 10 december 2011

Fint från Formeli

Enkel och fin jultavla från Formeli. Vi gjorde nyligen en beställning därifrån och då fick man denna som gåva.Jag är väldigt nöjd med allt jag beställt därifrån och Linda som driver Formeli har hur mycket fint som helst i sitt sortiment.


Rapporter kommer från centrala Götet att det är översvämningar och halv storm där men vi som bor en kvart därifrån märker det inte så fasligt. Jovisst regnar det och blåser mycket, men inte direkt så att man känner igen sig på bilderna från stan... Vi är mest inne i vilket fall idag, tröttaste familjen. Max och jag var visserligen uppe ett par timmar tidigt imorse men efter en flaska välling så somnade vi om allihop och sov lääänge:) För att inte tala om eftermiddagstuppluren som varade i timmar...Tror att det var välbehövligt för alla! Min dator krånglar dessutom och vill inte alls besöka de sidor jag tänkt mig så då får jag ägna mig åt annat än att läsa bloggar och drömma om vackra saker jag vill ha på nätet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...