måndag 19 december 2011

Det bor en fluffbabe inom mig...



Jag gillar stilrent, jag gillar vitt och jag tror mig mer och mer finna en stil som funkar för den "vuxna jag". Men så ibland lyser det igenom. Ni vet, det där rosa och fluffiga som bubblar inom mig. Den delen som alltid väljer rosa framför svart och glitter framför det minimalistiska...Ja jag tror att jag innerst inne är en fluffbabe!:)

Om det finns fler fluffbabes därute, kanske någon som inte riktigt kan finna det där lilla extra som gör världen så mycket trevligare att leva, vardagen så mycket roligare så ta och kika på in på Fluffbabes.com. Bara en sån sak som öronproppar som ser ut som vackra pärlörhängen...passfodral och rosa pudlar som bagagetags...:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...