måndag 3 februari 2014

Elle Decoration


Jag väntar mig att Elle interiör ramlar ner i lådan vilken dag som helst nu. Fast denna gång som Elle Decoration, nya namnet, och med det också kanske lite mer intressant? Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör att jag inte riktigt uppskattar den fullt ut. Jag saknar lite av den värme som syns hos Lantliv, eller den elegans Sköna hem ger. Färgerna som gör att jag älskar att se senaste numret av Drömhem & trädgård i tidningshyllan, och den glada känslan jag får av att bläddra i Family living. Men något är det som fattas och det hoppas jag kommer från och med nu.

( Låter det märkligt att jag prenumererar på en tidning jag inte är så imponerad av? Tycker jag också... Det blev nämligen lite galet när jag nappade på ett erbjudande om en premie som jag gärna ville ha, och ja magasinet kom som det skulle... men inte produkten... Jag hade nämligen felat, fyra kronor för lite hade jag betalat in... Mitt eget misstag förstås, men då numren kom som de skulle så reagerade jag inte. Förrän jag ringde upp dem och fick prata med världens mest förvirrade människa. Då uppdagades problemet och tyvärr och hoppsan, premien var visst slut. Och eftersom de inte kunde erbjuda något annat så fick pengarna jag redan betalat in bli till en betydligt längre prenumeration. Förklaringen alltså. För den som undrar)

 Detta nummer, det första som just Elle Decoration, är redan hur hypat som helst eftersom Nina Persson visar upp huset i New York. Om jag inte minns helt fel från tidigare reportage jag läst så delas det med svärföräldrarna. Att det ligger i Harlem är än mer exotiskt. Tidigare bostaden, i Malmö, var hur fin som helst och vevades runt på nätet en massa gånger. Lika snyggt som Nina själv, helt klart. Så jag får medge att jag är nyfiken på det amerikanska hemmet också. Är ni det med så håll utkik efter Elle Decoration!  

P.s: En liten sneak-peek kan ni se här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...