onsdag 5 februari 2014

London, Baby!


(Känner ni igen "citatet" i rubriken?:-)) Ja nu har alltså Ehrenstråhle kommit ut med ännu ett print, denna gången London! 2014 Guide To The City Of London alltså. Och som den anglofil jag är suger det rejält i shoppingtarmen. Men vi har ju Paris och det får väl räcka då, även om det svider. Superfin är den i alla fall och jag brukar roa mig att gissa vilken som kommer härnäst. Jag har gissat fel alla gånger hittills dock:) För dig som vill haffa en av tavlorna så finns den som vanligt hos Artilleriet.

2 kommentarer:

  1. VÄNNER. Citatet alltså. Bäste serien ever!

    De är fina alltså. Jag har en San Francisco som än så länge (fy skäms på oss) ligger i sin rulle för att vi inte tagit tag i det där med ram ännu.

    SvaraRadera
  2. Oj vilken idé. Så udda att se staden upprätt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...