söndag 14 april 2013

Mad Men är tilbaka!


Bild: Dyna Moe.
Jag tillhör den stora skaran människor som tycker att Mad Men är en av de allra bästa och mest välgjorda serier som gjorts. Har ni missat den så rekommenderar jag att ni köper dvd-boxen och kör ett maraton för det är den värd! Den iskalle Don Draper, vackra Megan, självsäkra Joan, naiva Peggy, snyggingen Ken, odräglige Pete... Nu ikväll drar säsong 6 igång efter ett lååångt uppehåll och till seriens ära finns klippdockor föreställandes Joan och Megan som man kan skriva ut. Det är duktiga Dyna Moe som tecknat och tipset fann jag hos sanslöst kreativa bloggen How about orange. Missa inte Mad Men på kanal 9 ikväll 22.00 alltså!

2 kommentarer:

  1. Mad men ÄR fantastisk! Vi har de första 5 säsongerna på DVD och längtar efter att köpa säsong 6. Vill helst ha den på DVD, så vi kan grotta in oss utan reklamavbrott och utan att behöva vänta en vecka på nästa avsnitt:)

    Stora kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeej vännen!! Åh vad jag längtar efter att få höra lite mer om hur ni har det allihop:) Men jag tänkte att ni får vila upp er lite innan Nyfikne Nicke börjar mailbomba med frågor:) Tänker på er iaf, vilken lycka att lille V är här nu!

      Jag har de första säsongerna på dvd och håller med, härligt att kunna se när man vill. Tyvärr har jag inte lyckats få sambon att förstå tjusningen med serien (blev han felvaggad som liten kanske?:-)), vi gillar oftast inte samma program och det tycker jag är synd. Så mysigt att krypa upp i soffan och ligga och glo på någon serie ihop...

      Kramar!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...