lördag 23 november 2013

Jul, jul, strålande jul - NIBHJEMME


Jag trodde jag skulle hinna svara på frågorna till Julswapen men jag kom visst bara till hälften. En skön ledig dag har snarare varit tjafs, trött mamma, trött pappa, ett barn som inte vill äta, leka, sova eller göra något annat just när mamman och pappan tyckt att det vore bra. Lägg till en busig valp som gärna tar barnets leksaker vilket såklart leder till sura miner och jag vet inte hur många pölar jag lyckats sätta fötterna i... Imorgon får vi se till att hitta på någonting och inte bara vara hemma. 

Istället bjussar jag på ett tips. Det har ju funnits en räcka e-magasin, några har kommit och gått utan att göra några stora avtryck, andra har väckt intresset och gett längtan efter mer. Här är en norsk variant som i det här numret är fylld av vacker julinspiration. Dessutom har jag genom den funnit några fina bloggar som jag absolut ska kika in hos igen. För att hitta dit, klicka på länken nedan:

                                   NIBHJEMME

3 kommentarer:

  1. Det är då som en vanlig dag hos en barnfamilj....:-)

    SvaraRadera
  2. Bra tips! Gillar att hitta nya tidningar!

    Hoppas att ni får en bättre dag idag. Det är ju sådär ibland att allt bara trilskas=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Fy för tjafsiga stunder. Hoppas ni får en trevligare dag i dag. Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...