torsdag 7 november 2013

Vinnaren utsedd!


 Ja nu har Köksprodukter utsett en vinnare i tävlingen om de fyra kopparna från Swedish Grace!

Vinnaren är :

::Ulle:: 29 oktober 2013 13:32
”Hej! Jag är gärna med och tävlar. :)

Butiken ligger i Motala.

Jag skulle vilja ta med de fina kopparna till min mormor som bor på ett demensboende. När vi fikar där så sitter vi och dricker te och kaffe ur missfärgade, kantstötta och omaka gamla koppar. De får inte pengar till nya utan brukar gå och handla på loppis åt boendet. Tänk att ha med en härlig fikakorg och duka fint. :)

Grattis Ulle till de urfina kopparna! Stort tack till alla er som deltog, och jag vill också tacka Köksprodukter för ett bra samarbete.

2 kommentarer:

  1. Tusen tack Köksprodukter och Tanja för den fina tävlingen! Jag blev jätteglad och så fort kopparna anlänt tänker jag packa en fikakorg och åka till mormor med gofika och FINA koppar!

    Många krama från en tacksam och glad Ulle

    SvaraRadera
  2. Den motiveringen var verkligen värd kopparna, tycker jag. Nu bor min morfar äntligen på världens bästa äldreboende men det har inte alltid varit så och innan vi bytte tänkte jag ofta på att vi borde ta bättre hand om våra äldre!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...