lördag 9 november 2013

Tröttmössan Nemi

Nemi tidigare idag... Nu är det desto mera fart på henne och hon röjer runt rätt bra. Jag, mamma och Max har varit och handlat inför fars -dagsfikat imorgon och nu äter vi lördagsgodis i soffan. Jag är riktigt nöjd med presenten P ska få av oss och jag hoppas verkligen att han kommer att bli glad. Vi ska nämligen ut på något tillsammans och jag har bett mina föräldrar vara barnvakt. Min mamma höll på att försäga sig idag när vi pratade om något och hon sa att "ja vi kommer ju om två veckor igen..." P såg något fundersam ut men som tur var skulle Nemi ut precis då så jag tror att han glömde bort det:)

Min pappa är ju också här och så kommer svärfar så vi firar alla på en gång. Pappa och svärfar får lite gott från pralinboden- bättre än så var inte min fantasi:) Ska ni fira någon imorgon?

Min blogginspiration är nere på noll så jag tar helt enkelt och önskar er en trevlig kväll och på återseende.

3 kommentarer:

  1. Hoppas det blev en riktigt bra söndag för er alla! Vi har haft farsdagsfirande på sjukhuset1 Tårta och även en del skratt blev det.
    Så härligt när man kan lägga allt jobbigt åt sidan och bara känna av att man finns där tillsammans i nuet och morgondagens bekymmer de får komma då!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Jag bara dör när jag ser alla dessa söta valpbilder :D
    Hoppas dagen varit lika bra hos dig som den varit hos mig idag.
    KRAM ANNA

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni hade en fin söndag med firande av alla pappor=))

    Nemi ser ut som jag känner mig idag!
    Kram Hannis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...