måndag 25 november 2013

Shoppa för barnens rätt

Numbers/Alphabet on a string, Littlephant hos Rädda barnen.
Shopping och inredning i all ära, ska inte förneka att jag här i bloggen frossar i allt fint man skulle kunna tänka sig, men det allra bästa är när någon som verkligen behöver det gagnas av det jag köper. Jag har en känsla av att jag tipsar om det här inför varje jul, men varför inte?:) Rädda barnens design shop är sajten jag vill lyfta fram. Där kan man hitta många av de populäraste inredningsprylarna till samma pris som i butik, men med skillnaden att du där gynnar Rädda barnen. Kanske hittar du någon bra julklapp där? Design för barns rättigheter

2 kommentarer:

  1. Jag tycker sånt är bra! När det finns ett syfte bakom, när pengar går till bra saker!
    Och det är bra tips!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Bra tips, gillar rädda barnens shop. Hade dock inte tänkt på den i år så tack för påminnelsen.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...