söndag 3 november 2013

Påminnelse: tävlingen avslutas snart!

Här var det uppstigning redan innan klockan var 06.00 för delar av familjen, det vill säga undertecknad samt liten och glad hund. Känner mig därför lite lagom yr av trötthet... Vi har varit ute några vändor men det var visst roligare att jaga de virvlande löven istället för att kissa, och så har lilla matvraket ätit frukost, ni skulle se vilket intresse det blir när skålen kommer fram:-)

Ja så när jag nu ändå är uppe så passar jag på att påminna er om att vi nu är inne på slutspurten av tävlingen där du kan vinna fina koppar från Swedish Grace! Jag älskar både färgen och dess design och jag gillar att de känns så klassiska.

Visste ni förresten att servisen presenterades redan på 1930-talet? Då under namnet Nationalservisen. Muggarna vi tävlar ut, i storleken 50 cl. togs fram lagom till 80-års jubiléet för att passa in i den moderna samtiden då vi vill ha större varianter och inte är så intresserade av koppar med fat till. De är med andra ord alldeles lagom stora för en lång och mysig fikastund. Ordinarie pris per mugg är cirka 149 kronor så det är ett rikigt fin vinst. 

Missa inte att delta om du inte redan gjort det. Du har chans fram till midnatt. Tävlingen hittar du om du klickar HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...