lördag 7 april 2012

Påskdukning



  Dessa söta äggkoppar fann jag på Lagerhaus och de fick agera blomvaser dagen till ära. Tändsticksasken gjorde jag iordning med vårigt papper, dcoupage och spetsband.


Jag deltog nyligen i en liten påsktävling där man skulle bidra med sitt bästa påskpynt och till min stora glädje vann jag. Det jag föreslog var att använda sig av washitejp för att dekorera äggen. Det blir fint och är enkelt för både stora och små! Belöningen var ett dukningskit med servetter och duk i härlig kvalitet från Duni. Det dukade jag med denna påskafton och såhär blev det:


Jag tyckte att det var jätteroligt att få prova dessa produkter och blev så nöjd med de härliga färgerna. Stort tack Duni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...