torsdag 26 april 2012

"Jag ska måla hela världen..."

Helgen blir rolig med bland annat en inredningsmässa på schemat. Så som det regnar dessa dagar är det väl lika bra att planera för en del inomhusaktiviteter. Själv hade jag tänkt plocka fram utemöblerna denna vecka men det känns inte som en större idé just nu. Däremot så har jag börjat greja lite med dekorationerna som ska vara där.

Ett trist krukfat...


blev roligare med lite färg:


Jag använde mig bara av sådant jag redan hade hemma. Blockljus brukar jag köpa på mig när jag hittar nåt billigt (finns ofta på t.ex Rusta eller ÖB för bra pris) och de söta fjärilarna hittade jag i blomsterhandeln och hade tidigare till en blomma. I dessa tider känns återvinning mycket "trendigare" än att köpa nytt! Med en burk färg så kommer man långt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...