onsdag 5 mars 2014

Dipp purse By Malene Birger


Mönstret har ni sett här på bloggen tidigare, och nu har jag möjlighet att beskåda det när jag vill då Dipp little purse från By Malene Birger hittat hit. Storbloggaren House of Philia bjuder nämligen sina läsare på 20 % rabatt hos webbutiken Isa Couture den här veckan och då passade jag på att beställa. 

Väldigt snabb leverans, jag beställde sent söndag kväll och den kom igår, tisdag. Heja på det! De stora jättarna som Ellos och H&M är verkligen pinsamt dåliga och det kan ta både veckor och månader innan det landar i lådan, men mindre butiker brukar lyckas bättre. Vill ni också shoppa billigare så är koden house20. Jag älskar redan min nya lilla väska och den passar alldeles lagom att få ner både plånbok, mobil och lite till i. 

Det här var faktiskt den andra väskan på tre dagar som jag köpte *ooups*, Fick syn på en vardagsväska inne på Espirit som funkar så bra när jag har Nemi med och vill/behöver ha händerna fria, och jag känner redan att den kommer att bli väldigt använd. Jag är en riktig väskoman som blandar Mulberry och Louis Vuitton med Åhlens och Asos och alltid hittar en ursäkt för ett nytt köp:)  Väskan från Espirit finner du här.



5 kommentarer:

  1. De båda var ju Jättesnygga! Men den nr 1 blev jag verkligen sugen på! Visst är det märkligt att Ellos o HM service är så dålig när de gäller levera fort. Såg att Gina Tricot nu börjat med express!

    SvaraRadera
  2. Så snygg! Blev sugen på lite shopping jag med!
    Ang. husköp: jag glömde liksom bort att du inte är riktig lika mobil som oss andra. Så jobbigt att behöva ta hänsyn till saker som närhet till sjukhus i den annars så tuffa husköparekvationen. Håller tummar och tår för att det är er tur nästa gång!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Åh, så snygg! Det var verkligen ett bra köp. :D Kram på dig! <3

    SvaraRadera
  4. Snygg!!
    Väskor får man aldrig för många av, aldrig!
    Det är i alla fall mitt mantra=))
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  5. Såå fin! Förstår att du är supernöjd!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...