söndag 14 april 2013

Aktuella reor och rabatter. Gör fina fynd!


Bild lånad: Ellis corner.
Jag gör gärna en liten utflykt till gulliga Stina som har en gårdsbutik i Hålta där hon säljer Ellis Cornes underbara produkter. Stina är svärmor till Maria som äger E.C. och har därför sålt en del av sortimentet i sin lilla gårdshandel. Nu ska Maria själv öppna butik hemma och för att fira det ger hon 15 % på allt. Senaste gången jag var i Hålta så fann jag en så  vacker ljusblå termos som såldes till halva priset och som därför fick komma med hem. Även den lilla kannan på bordet står i mitt skåp numera,  den är tillverkad av keramikern Monica Johansson.
Det känns som om det är dags för ett rabattkodsinlägg igen och jag börjar med att tipsa om att AgnesAmelia (som bland annat säljer L:a Brukets produkter) har fraktfritt och 25 % rabatt fram till midnatt med koden Våren. Det  gäller på allt utom Maison Belle. Jag har själv handlat därifrån och blev väldigt nöjd!

Dessutom har Inreda.com crazy days just nu med 25 % på alla lagervaror fram till och med imorgon.

Tintin Style kör rea på vissa märken; Odd Molly, Hunky Dory ChillNorway med flera. Använd koden SALE50 i kassan så justeras priserna.

La Redoute ger 40 % samt fri frakt med koden 312836

Bubbleroom har fraktfritt om du anger koden SPRING 

Ellis corner (min favorit!) ska tyvärr sluta med gårdsbutiken i Hålta och istället öppna en i Dingle. På grund av det så erbjuder de 15 % i webshopen fram till onsdag 17/4 med koden DINGLE

Ellos ger 50 % på dyraste varan samt fri frakt med koden 275866 (osäker på om det gäller längre än söndag dock)

Royal Design har kampanj på snygga Le creuset, upp till 30 % rabatt.
Happy Shopping! 

5 kommentarer:

  1. Massa roliga rabatter tips :)
    Kom Peter och din pappa in på mässan??? Vilket kaos att inte kunna styra upp ett sådant stort arrangemang!!!
    Här har det lagts golv och inandats färg...
    Sen idag har vi vart ut mot Torslanda hållet!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har säkert sett/hört om eländet! Det var nog rena turen att de skulle gå på lördagen för då kom de iaf in till slut. Hörde om folk som åkt ända från Sthlm, bokat hotell och hade biljetter och som ändå inte kom in... Men som kompensation fick de biljetter till NÄSTA års mässa. Jippie...eller nåt:-( Men de var ganska nöjda tror jag:)


      Var åt Torslandahållet i lördags, på Stora Holm. Nu längtar jag till Kba och Freeport/K-mässan istället:) Du får visa lite bilder sedan när ni blir klara med golv och allt. Kramar!

      Radera
  2. Underbara tips! Termosarna andas så mycket vår och sommar som är möjligt.... :)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör de! Stina har ett "fyndbord" där det finns varor med nån liten defekt (ibland så liten att man inte ens ser den) som säljs för halva priset. Då fick jag passa på att haffa en termos:) Kramar

      Radera
  3. Skön blogg du har:) undrar om du har bloglovin??

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    ha en skön vårvecka

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...