tisdag 24 september 2013

Farbror blå

I somras släpptes muggarna som Catharina Kippel i samarbete med Design House Stockholm har formgivit efter Elsa Beskows sagor. I början var jag väl inte så intresserad, men efter att ha sett dem i bloggar och magasin så växer de och blir allt finare.

Koppar att dricka ur har vi i överflöd men tänk vad vackert som pennställ på sekretären eller som en ytterkruka till en liten växt... Förutom som muggar så finns det också brickor och handdukar. Än så länge verkar det finnas sex olika motiv och du hittar dem hos Cervera och dylika butiker.

3 kommentarer:

  1. Jag är helt förälskad i dessa!! :)

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina, men jag känner också att jag har så många muggar så att jag inte vill börja samla på nya! Men den där farbror Blå är jag svag för, så den kan bli en present till någon!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. De är såå fina men jag har också alldeles för mycket muggar redan.
    HA EN FIN TORSDAG :) Hoppas solen skiner hos er med.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...