måndag 21 oktober 2013

Inredningscitat levererar återigen...

Jag har tidigare bloggat om "Inredningscitat", shoppen som gör business på klyschor som återfinns i inredningstidningarna. Dessa ovan skrattade jag gott åt. Närmast klassiska citat numera. Jag älskar ju dylika magasin och köper minst tre per månad, men ibland blir det tjatigt. Samma hem på flera ställen (är det verkligen SÅ ont om fina bostäder?) och många är dessutom arkitektritade, gärna av en "vän till familjen" också. Allt medan husägarna förklarar att "det blir minsann inte aaalls dyrare i längden". Då är Inredningscitat rätt härliga motvikter. Hittas på Inreda. com.


2 kommentarer:

  1. fniss ja visst kan det bli lite enformigt det där, och att allt är så perfekt kan ibland irritera mig lite. Tur då att bloggvärlden finns och att det ibland visas lite IRL bilder så att man vet att man inte är helt ovanlig med operfekt hus;)


    Önskar dig en fin dag
    Kram
    Annie
    ps. tack för fina ord inne hos mig och rösten så klart.

    SvaraRadera
  2. Haha, vilka roliga!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...