fredag 11 oktober 2013

Tillsamans - christmas edition



När vi nyligen målade om sovrummet så diskuterade vi en del innan vi satte upp det som tidigare fanns på väggarna. Några grejer kom inte upp alls, andra hamnade på nytt ställe. Taxarna i serien Tillsammans av Studio Lisa Bengtsson var jag dock orubblig på- de skulle upp igen!

Nu släpper Lisa Bengtsson en julversion med några av sina taxar som motiv, och jag är helt såld! De kommer att säljas som prints och kökshanddukar och släpps i vecka 44. Det är en limited edition så skynda fynda!:-)  De kommer att säljas på bland annat Hillhouse och Inreda,com

3 kommentarer:

  1. De där var lagon juliga för mig som hatar julen ;)
    Älskar handduken....
    KRAM FINA DU

    SvaraRadera
  2. Handduken var tuff.. jag är inte så mycket för jul jag! Det är en mysig tid men näää, tända ljus och julgodis är väl det som är det bästa!
    Så tråkigt med visningen!! Ja dom där mäklarna kan allt hitta på och göra vad dom vill.... pengar pengar pengar!!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Men så fina, blev riktigt sugen;) Tack för tipset.
    Önskar dig en härlig helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...