torsdag 13 juni 2013

Rea/rabatter för den shoppingsugna

Vackra Jojo dress från Provrummet är nu på 70 % rea.
 Nu kör vi väl lite rabattkoder och reor, eller vad tycker ni? Just nu är sommarreorna igång i många butiker, här kommer ett litet urval:

Först ut är AgnesAmelia som flyttar till nya lokaler och därför har 30 % samt fraktfritt på sitt sortiment. Där finns godbitar som L:a Bruket och Voluspa bland annat. Koden är Flytt.

Ellis Corner har fraktfritt till och med midsommar.

Polarn & Pyret har startat sin rea, både på nätet och i butik.

Beautyplanet har kampanj på box med de populära parfymerna från Clean.

Jag har shoppat hos Provrummet i rätt många år nu och är så nöjd med deras plagg! De är också väldigt smidiga när jag behövt kontakta dem, ja Provrummet rekommenderar jag gärna. Just nu har de superrea på många vackra kläder, 70 % på ordinarie pris! Dem hittar du här. Alltid fri frakt.

Lekmer har sommarrea, upp till 80 %.

Ellos har storrea, med rabatter upp till 70 %. Deras avdelning för hem/hushåll är numera riktigt bra!

Bubbleroom har fri frakt fram till midsommar med koden SPRING

Inlägget uppdateras fortlöpande under veckan. 

6 kommentarer:

  1. Ja det där med rea är ju alltid välkommet;)

    Önskar dig en fin dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. FIna erbjudanden är ju tacksamt! Jag är kass på att nosa upp dem själv dessvärre... :)

    ...och du, det är klart du ska hänga på i fototävlingen! Alla kan!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag försöker köra nåt liknande inlägg då och då:)

      ...kanske ska börja klura på utmaningen då!!

      Radera
  3. Jag var nere på PoP igår och fyndade lite! :) Har tidigare handlat på Ellos och måste säga att jag är riktigt nöjd med dem! Handlat två tröjor, en kjol och några gardiner. Bra grejjer jag fått hem, fantastisk service! Åhlens har oxå rea, liksom MQ! Bara för att fylla på din lista! :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är reorna verkligen i full gång, ska försöka ta mig ut och kika efter lite barnkläder jag också:) Kram tillbaka!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...