torsdag 16 maj 2013

Status: skickat!

Nu har jag precis postat det ena paketet till en av vinnarna i tävlingen. Jag brukar ju köra vitt som basfärg när jag slår in presenter men eftersom vinsten bland annat bestod av Greengate så fick pappret matcha.

Dagens väder är det alldeles perfekta! Inte för varmt men lagom för att man ska vilja vara utomhus och slippa frysa. Jag har precis käkat blodpudding till lunch, så gott! Sambon vägrar äta det så det får bli när han inte är hemma:)  Blogginspirationen är på lägsta nivån just nu så jag önskar trevlig torsdag och loggar ut för en stund:-)

6 kommentarer:

  1. Håller med din sambo, blodpudding är inte ätbart. Fick tvinga i mig det för att inte överföra mitt motstånd till mina barn. Ibland måste man offra sig.....:-)

    Sambon i det här huset gillar blodpudding men inte nudelsoppa. Vilket jag gillar. Så ibland får han steka sig lite blodpudding och jag värmer nudelsoppa. Tur man kan hitta genvägar för att komma överens.....:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det där med "matfobier" vill man ju absolut inte lära barnen, men sambon totalvägrar kan jag säga:) Själv avskyr jag lök i mat så vi får äta sådant när den andra inte är med. Nudelsoppa har jag aldrig ätit, är det nåt du lagar själv eller finns det färdigt?

      Radera
  2. Såå sööt han är lilla Max och vilket vackert paketpapper! Lycklig den som får detta vackra paket!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart paket jag precis hämtade ut på posten! Så omsorgsfullt inslaget! Tack! Ser så fram emot att öppna det när jag kommer hem ikväll! :-)
    Tack!
    / Kim

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att det anlänt! Hoppas nu att det höll, annars får du såklart höra av dig:) Grattis igen! Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...