fredag 12 juli 2013

Barnförkläde från Svenskt tenn

Jag köpte ett förkläde till Max från Nyblom & Kolléns outlet och han är så stolt över det. När vi ska baka eller laga mat så går han genast och hämtar och vill sedan att jag ska knyta det om honom. Men nu verkar det vara puts väck! Antagligen har vi väl lagt det någonstans där det egentligen inte ska vara och därför inte hittar det. Det dyker säkert upp vad det lider, det är ju knappast herrgårdsstorlek på bostaden, men liiite frustrerande är det just nu...

 I alla fall har jag börjat spana på nya förkläden till min lille bagare, om inte annat så för att ha i reserv, och jag föll som en fura för det snygga turkosa från Svenskt tenn! Jag gillar färgen massor. Vill man inte ha just den så finns förklädet i flera andra nyanser. Estrid Ericsons elefantmönster är ju en klassiker vid det här laget, tänk vilken perfekt present på födelsedagen eller kanske till barnet som ska döpas eller namngivas.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...