torsdag 11 juli 2013

Ikeas Agam åter i sortimentet

Agam kommer i tre färger.
Nu ska tydligen Snygg-stolen Agam komma tillbaka! Ikea börjar i höst återigen sälja den populära stolen och jag gissar att barnfamiljerna lär invadera närmaste blågula varuhus när det närmar sig:) Max använder en urgammal tripptrapp som hängt med sedan min syster var liten och den sjunger verkligen på sista versen så jag tror nog att  det kan bli en ny stol även hos oss. Jag är också mycket förtjust i Urban och juniorvarianten där, men frågan är om inte Agam smäller högre, det är något visst med pinnstolar ändå:-)

2 kommentarer:

  1. En sådan stol kommer absolut att inhandlas här! Barnbarnen för stora för
    stoke storlarna, men ändå når de inget bra i en vanlig stol!
    Svar; Tänk när jag skrev inlägget så var det Torsten Ehrenmark jag tänkte på! Vad roligt att du tyckte om hans böcker. Han kunde roa!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra val, kommer att bli supersnyggt!:)

      Ja jag önskar så att jag fått uppleva honom lite mer, han dog ju när jag var liten, men böckerna har jag läst:) Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...