torsdag 4 juli 2013

Minigolf vid Näset

Den här bloggen startades med ambitionen att vara mestadels inriktad mot inredning. Det är fortfarande min plan men just nu blir det väldigt lite sådant och istället rätt mycket vardag och "vi har semester-inlägg" märker jag.  Ja pausbilder kan man nog kalla det:) Kanske blir det istället lite inspiration till andra sommarlovslediga små och stora?

Ikväll har vi varit nere på Näset och spelat minigolf. Max för allra första gången.

Han var så nöjd med sin insats, även om han föredrog att flytta bollen med händerna eller fötterna istället för med klubban, men när man är tre år så är det okej:) Näset är himla trevligt med en beachwolleybollbana  och en fin lekplats bland annat. Och så ett fik i det gamla pumphuset.
Där finns också en staty av Agneta Andersson, känd kanotist som tagit en del medaljer i både OS och WM och även vunnit bragdguldet. Hennes moder/hemmaklubb har sin anläggning vid Näset.

 Max och morfar vid bryggan:
Sedan bar det av hemåt för att äta bakad potatis till middag och efter det så somnade M alldeles ovaggad vilket sällan händer annars. Hemma hos mamma och pappa är man rena nattugglan om man är vaken efter 22 så här sitter jag alena och bloggar lite samtidigt som jag kikar på Kommissarie Lewis som sänds i nya avsnitt just nu. Sov gott mina damer!

3 kommentarer:

  1. Minigolf som är så kul. Det hör verkligen sommaren till. Kram.

    SvaraRadera
  2. Verkar som att ni haft en riktig toppendag! Tack för boktipset. Verkar lockande.

    SvaraRadera
  3. Sara: Javisst gör det! Jag fick storstryk denna gång så jag vill ha revansch!:)Kram

    Borgmästaren:Vad kul att du uppskattade det!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...