tisdag 16 juli 2013

MoltazDesign shop

Samarbetet mellan MoltazDesign och Ylva Skarp ledde till en kollektion i färg.
Henrick Eriksson är inredare, trendföreläsare och bloggar på Kråks stuga. Dessutom driver han MoltazDesign shop som finns både på webben och numera också som fysisk butik på Henån, Orust. Där blir det ett besök i sommar för min del hoppas jag då jag ofta kikat in i webbshopen för att se vad som finns i sortimentet. Perfekt att få titta på produkterna irl, och en utflykt till Orust är väl aldrig fel...

Såhär skriver Henrick Eriksson om tanken bakom butiken: 

"Den här butiken är ingen designbutik på något sätt, visst följer den trenderna, men den är baserad på min smak och vad jag oftast letar efter själv när jag inreder hem och miljöer. Sen en massa roliga och coola prylar. Då jag ofta saknar vissa saker när jag inreder och hittar dessa på mina resor runt om i världen. På så sätt tänkte jag att fler skulle kunna få ta del av det jag saknar och finner. Det handlar inte om massupplaga utan ett sätt för mig att dela med mig av mina favoritprodukter jag hittar och som kan vara svåra att få tag i. "





Just nu är det fri frakt i webshopen (juli ut) och vägbeskrivning till butiken på Orust för den som är i krokarna hittar du också där.

4 kommentarer:

  1. Vilket fint tips. Ska ta mig en närmare kik när vi är hemma igen. Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja Orust är ju otroligt fint på sommaren och en inredningsbutik på det så kan det ju inte bli sämre ;-)
    Har bi några planer för sommaren? Har P semester ??
    Vi åker mot Skåne på Söndag... Mer exakt t Helsingborg och Råå camping!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis:) P har haft en veckas semester men jobbar igen och ska göra det veckan ut. Sedan blir det tre veckor ledigt ihop- vi har fortfarande INTE kommit på vad vi ska göra... Härligt med Skåne, hoppas på att få se lite fina bilder:) Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...